.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کنعانی مقدم، فعال سیاسی اصولگرا :
اصولگرایان اگر با چند گزینه وارد شوند شکستشان قطعی است/ افرادی مانند بذرپاش و ضرغامی برای محک زدن رای شان خود را مطرح می کنند
پس از ائتلاف و وحدت باید به سوی افکار عمومی برویم و شرایط را بسنجیم ، طبیعتا کسی که وارد این رقابت می‌شود باید توانایی جذب آرا خاکستری را داشته باشد.

به گزارش شمال نیوز یک فعال سیاسی اصولگرا در خصوص آخرین وضعیت اصولگرايان برای انتخابات ریاست جمهوری گفت : در خصوص انتخابات قبل از هرچیزی باید ائتلاف و وحدت صورت بگیرد و همه طیف ها توانایی هایشان را در یک جبهه مشترک جمع کنند، که اگر این وحدت را نداشته باشند به دلیل تشتت و شکست آرا قطعا شکست خواهند خورد. 


حسین کنعانی مقدم در ادامه  در گفت و گو با نامه افزود: جبهه مردمی انقلاب نیز برای همین منظور است که بتواند همه جریان های اصولگرا را در یک مسیر مشترک قرار دهد و با یکدیگر یک هم افزایی را رقم بزنند.

کنعانی مقدم با بیان اینکه برخی از افراد به دلیل احساس تکلیف وارد عرصه کاندیداتوری می شوند، خاطرنشان کرد: شخصیت ها بر اثر همان احساس تکلیف کاندیدا می‌شوند که فکر نمیکنم این موضوع نتیجه مناسبی داشته باشد و تجربه نشان داده است که حضور چند کاندیدا از یک جریان باعث شکست می‌شود.

وی ادامه داد: وحدت به این معنا است که در نهایت یک گزینه معرفی شود و سایرین کنار بروند که در برخی مواقع مانند انتخابات 92 اینگونه نمی شود و دوستان به این تکلیف عمل نمی‌کنند. ما در سال 92؛ 4 کاندیدا داشتیم که همین موضوع باعث شکست در انتخابات شد.

کنعانی مقدم با اشاره به اینکه پس از وحدت باید به سمت افکار عمومی برویم ، تصریح کرد: پس از ائتلاف و وحدت باید به سوی افکار عمومی برویم و شرایط را بسنجیم ، طبیعتا کسی که وارد این رقابت می‌شود باید توانایی جذب آرا خاکستری را داشته باشد.

این فعال سیاسی ادامه داد: معتقدم افرادی مانند بذرپاش،جلیلی،ضرغامی و دیگران که مطرح می‌شوند بیشتر برای محک زدن آرا خودشان است. اینکه ببیند چقدر اقبال و رای مردمی دارند .

مقدم افزود: در گذشته شاهد این بودیم که برخی از دوستان از جبهه های مختلف سعی داشتند که محور توافقات باشند که البته برخی مواقع هم باعث برهم خوردن وحدت می‌شدند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به رجل سیاسی بودن گزینه های مطرح شده، گفت: تشخیص رجل سیاسی بودن با شورای نگهبان است و اصولگرایان نیز این موضوع را مد نظر دارند که گزینه‌ای معرفی کنند که در شورای نگهبان به این مشکل برخورد نکند. اما به هرحال آروز بر جوانان عیب نیست و هر فردی می‌تواند خود را مطرح کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.297 seconds.